WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
Kluczowe korzyści
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli przygotować się do rozmowy windykacyjnej, umiejętnie kontrolować emocje w rozmowie windykacyjnej, skutecznie posługiwać się elementami języka perswazji, unikać błędów popełnianych w rozmowach windykacyjnych.
Podczas szkolenia...
- Wzmocnisz swoje kompetencje w zakresie przygotowania do rozmowy z dłużnikiem
- Dowiesz się, jak wyważyć racje i emocje w rozmowie windykacyjnej
- Przećwiczysz zadawanie pytań w rozmowie windykacyjnej
- Dowiesz się, jak unikać błędów w rozmowach windykacyjnych
- Poznasz sposoby wykorzystywania technik wywierania wpływu podczas windykacji
- Uzyskasz informacje, jak umiejętnie wykorzystywać sankcje, jako argument windykacyjny
Rozwijane kompetencje
Wyznaczanie celów, samodzielność, elastyczność myślenia, komunikatywność, wywieranie wpływu, przekonywanie.