Kluczowe korzyści

Uczestnicy nabędą umiejętności rozpoznawania potrzeb rozwojowych pracowników oraz nauczą się, jak w sposób precyzyjny formułować ocenę pracy podwładnych, jak maksymalizować efekt motywujący tych ocen, czy wreszcie, w jaki sposób oceniać pracę ludzi.

Program szkolenia

Zawieranie kontraktu rozwojowego:

  • Diagnoza, umiejętność obserwacji
  • Zadawanie pytań i prowadzenie rozmowy
  • Stawianie celów, określanie harmonogramu i zakresu wsparcia

Wykorzystanie sytuacyjnego modelu zarządzania do określania potrzeb rozwojowych:

  • Diagnoza pracownika na poziomie realizowanych zadań
  • Korelacja umiejętności i zaangażowania
  • Wypracowanie indywidualnych wskazówek rozwojowych

Udzielanie informacji zwrotnych:

  • Zasady udzielania pozytywnych informacji zwrotnych
  • Zasady udzielania konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Komunikacja w procesie udzielania informacji zwrotnych

Wzmacnianie zaangażowania:

  • Budowanie motywacji wewnętrznej pracownika
  • Motywacja w procesie udzielania informacji zwrotnych
  • Zasady i techniki motywowania.

Strategie rozmów oceniających:

  • Przygotowanie do realizacji rozmów oceniających pracowników
  • Techniki udzielania informacji zwrotnych wobec różnych pracowników
  • Rola menedżera w różnych etapach rozwoju zawodowego

Podczas szkolenia...

  • Nauczysz się jak rozpoznawać potrzeby rozwojowe podwładnych i współpracowników?
  • Jak zawierać kontrakt rozwojowy?
  • Jak prowadzić rozmowę oceniającą?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej?
  • Jak reagować na emocje podwładnych?

Rozwijane kompetencje

Udzielanie informacji zwrotnych podwładnym, rozpoznawanie potrzeb rozwojowych, diagnoza kompetencji, motywowanie, komunikatywność.