PRAWIDŁOWY WIZERUNEK LEKARZA I PIELĘGNIARKI A SATYSFAKCJA PACJENTA
Kluczowe korzyści
Zakres szkolenia obejmie elementy klientingu zaaplikowane do warunków pracy jednostki służby zdrowia. Szkolenie będzie prowadzone metodami warsztatowymi w oparciu o przygotowane wcześniej przykładowe sytuacje zawodowe uczestników. Zostaną użyte metody angażujące ze szczególnym uwzględnieniem symulacji i scenek. Wykłady będą stanowiły nie więcej niż 15% objętości szkolenia.
Szkolenie umożliwi wsparcie procesu budowania profesjonalnego wizerunku lekarza i pielęgniarki zbliżając do zwiększenia satysfakcji pacjentów.
Program szkolenia
- Pojęcie "satysfakcji pacjenta"
- Co jest istotą lojalności pacjentów?
- Jakie są miary lojalności pacjenta?
- Jaki jest związek między satysfakcją a lojalnością pacjenta?
- Jakie są główne powody niezadowolenia pacjentów?
- Rola lekarza i pielęgniarki w kształtowaniu opinii pacjentów
- Dlaczego należy inwestować w lojalność?
- Co oferujemy i „sprzedajemy” pacjentowi?
- Pacjenci, jako grupa interesów – jak budować sieć pozytywnego wpływu?
- Komunikowanie pozytywnego nastawienia
- Praca nad własną postawą i zachowaniami w sytuacjach stresu i przeciążenia pracą
Podczas szkolenia...
- Dokonasz autoanalizy sposobów zwiększania satysfakcji pacjentów
- Poznasz sposoby świadomego kształtowania profesjonalnego wizerunku zwiększającego satysfakcję pacjenta
- Wybierzesz satysfakcjonujące metody pracy nad umiejętnościami osobistymi