Kluczowe korzyści

Zakres szkolenia obejmie elementy klientingu zaaplikowane do warunków pracy jednostki służby zdrowia. Szkolenie będzie prowadzone metodami warsztatowymi w oparciu o przygotowane wcześniej przykładowe sytuacje zawodowe uczestników. Zostaną użyte metody angażujące ze szczególnym uwzględnieniem symulacji i scenek. Wykłady będą stanowiły nie więcej niż 15% objętości szkolenia.

Szkolenie umożliwi wsparcie procesu budowania profesjonalnego wizerunku lekarza i pielęgniarki zbliżając do zwiększenia satysfakcji pacjentów. 

Program szkolenia

  • Pojęcie "satysfakcji pacjenta"
  • Co jest istotą lojalności pacjentów?
  • Jakie są miary lojalności pacjenta?
  • Jaki jest związek między satysfakcją a lojalnością pacjenta?
  • Jakie są główne powody niezadowolenia pacjentów?
  • Rola lekarza i pielęgniarki w kształtowaniu opinii pacjentów
  • Dlaczego należy inwestować w lojalność?
  • Co oferujemy i „sprzedajemy” pacjentowi?
  • Pacjenci, jako grupa interesów – jak budować sieć pozytywnego wpływu?
  • Komunikowanie pozytywnego nastawienia
  • Praca nad własną postawą i zachowaniami w sytuacjach stresu i przeciążenia pracą

Podczas szkolenia...

  • Dokonasz autoanalizy sposobów zwiększania satysfakcji pacjentów
  • Poznasz sposoby świadomego kształtowania profesjonalnego wizerunku zwiększającego satysfakcję pacjenta
  • Wybierzesz satysfakcjonujące metody pracy nad umiejętnościami osobistymi