Kluczowe korzyści

Współpracy z mediami nie można w obecnym świecie zaniechać.  Można natomiast sprawić, że będzie ona jak najbardziej efektywna. Jak pisać ciekawie, jak mówić przekonywująco, jak współpracować na co dzień z dziennikarzami i jak reagować w sytuacji kryzysowej. Tego uczymy podczas szkolenia w oparciu o prawdziwe przykłady, ćwiczenia i symulacje.

Program szkolenia

Współpraca z mediami

  • Budowanie relacji, czyli każdy czegoś potrzebuje…
  • Specyfika poszczególnych mediów – nie każda informacja jest dla wszystkich…
  • Rzecznik i jego rola w organizacji

Jak unikać manipulacji

  • Autoryzacja – twoje święte prawo
  • Sprostowanie/komentarz/opinia aktualizacja – czyli kiedy i jak reagować
  • Techniki dziennikarskie – nie daj się zaskoczyć

Skuteczna komunikacja

  • Informacja prasowa – jak pisać ciekawie dla mediów
  • Konferencja prasowa – standard czy przeżytek
  • Cytaty/kontakty/eksperci – ułatwiaj mediom pracę

Wystąpienia przed kamerą

  • Setka a wywiad – zawsze dbaj o swój  przekaz
  • Miejsce, tło, strój, postawa  – wszystko ma znaczenie
  • Rozmowa w studio – mowa ciała, rekwizyty, spór na antenie

Sytuacje kryzysowe

  • Czy warto unikać mediów?
  • Jak dotrzeć ze swoim przekazem?
  • Komunikacja w kryzysie – złote zasady

Podczas szkolenia...

  • Dowiesz się, jak budować efektywne relacje z mediami
  • Poznasz metody pisania ciekawych informacji prasowych
  • Przećwiczysz wystąpienia przed kamerą
  • Udoskonalisz techniki wypowiedzi
  • Nauczysz się jak reagować na sytuacje kryzysowe w mediach

Rozwijane kompetencje

Skuteczność w komunikacji, umiejętność reagowania w sytuacji kryzysowej, swoboda wypowiedzi słownej i pisemnej.

Termin szkolenia

Data rozpoczęciaData zakończeniaIlość dniMiejsceCena nettoFormularz
30-05-201714-06-20182Sopot lub Warszawa1290 złonline pobierz